minikbaykus ben babamı kaybettim akciğer kanserinden 3 sene önce. İnşallah kötü huylu değildir. Yeme içme hastalandıktan sonra bir işe yaramıyor maalesef. Biz iyi gelir dediler eşek sütü bile içirdik babama. Çok geçmiş olsun umarım en kısa sürede sağlığına kavuşur 🙏