minikbaykus evet, bizim yakınımıza kanser dediler ameliyat dediler her yere sıçramış dediler internette en kötü huylu kanser, maks 12 ay yaşar yazıyordu. Ameliyatı acilen olması gerek olmasa çok sıkıntı ama olsa da eski yaşantısına asla dönemeyecek dendi. ¾ doktor gezdi en sonunda paralı bir doçent e gitti ve doktor aslında kanser olmadığını, vücudunda olan aslında zarar vermeyen bir şey olduğunu sadece takip edilmesi gerektiğini söyledi. Ama o 1 hafta 10 günde herkesin dünyasını başına yıktılar. Resmen yas evi gibiydi.
Sakın tek bir doktorla kalmayın.