Ishakpasa kesinlikle ben size katılıyorum. Bende doğrudan beri emzirir gazını çıkartır direk yatağına yatırırım ne ayağımda salladım ne kucağımda uyuttum. Taki sünnet olana kadar. Sünnet yaptırdık bebeğim ağrıdan dolayı huysuzdu eşim ayağında salladı ,sallama dedikçe salladı. Ağlıyor diye. Dediğiniz gibi gözünden yaş gelmiyor bağırıyor aslında. Bu durum 1 hafta böyle sürdü. Şimdi ayakta sallayarak uyuyor . Bana kaldı sallama ve artık bacaklarım ağrıyor. Eski düzene de ne yaptıysam dönmedi