Mtbua yani bebeğin kucağına alıp yatirdiktan sonra ağlaması azalıyorsa öyle yap. Ben aldım koydum benim oğlan kesinlikle susmadı daha çok ağladı bende almadım daha çabuk daldı. Gece tam uyanmasını bekliyorum. Işığı açıyorum emziriyorum, emzirirken asla uyumasına izin vermiyorum iyice alışsın diye hatta emzirip altını öyle değiştiriyorum yine aynı şekilde devam ediyorum anca öyle öğrendi bizim oğlan sen gecelri memede uyutursan gün içinde yine aynısıni ister öğrenmez. 😏