Oğlum 4.5 aylık nasıl alıştırdım bilmiyorum başlarda bende onunla uyumak istedim kokusunu alayım diye 😪 zamanla kolumdan başka yerde uyumaz oldu 😪 hala kundak oluyor o yüzden elini kolunu nereye koyacağını bilmiyor uyanıyor. Kolumda uyuyunca uyanmıyor. Nasıl yapıcam beşiği var boş boş duruyor. Gecenin bu saatinde yeter artık dedim indirdim kolumdan kımıldayamıyorum bende uyku kalmıyor 😪 başına gelen var mı nasıl bırakabiliriz