Ya kızlar çok çok sağolun… Gece bu postu açıp uyudum… Muhtemelen çok az cevap gelir bu saatte açtım, kaybolur gider postum diyordum. Bir baktım ki ne kadar çok yazmışsınız ❤️ Hepinize ayrı ayrı deneyimlerinizi yazdığınız için teşekkür ederim, bayramımız kutlu olsun 🥰
Bir arkadaşım yazmış, gece salgılanan melatonin hormonu karanlıkta salgılanıyor bu yüzden kaygı duyuyorum aslında…Bir yandan kolaylık az da olsa ışıkla uyumak, bir yandan da acaba kötü mü yapıyorum diye düşünüyordum. Koridorun ışığını açmak bana da sizler yazdıktan sonra mantıklı geldi. Çok az bir ışık verecektir kapıyı da aralı bırakınca. Veya çok çok düşük volt ampül olabilir gece lambasına. Aslında kumandalı falan olsa gece istediğimizde açsak kapatsak en güzeli 😊
Öneri ve yorumlarınız için teşekkürler 🙏