Merhaba kızlar, danışmak istediğim bir konu var. Bebeğim 3 aylık, doğduğundan beri gece loş ışıkta uyuyoruz gece lambası kılıklı bir şey var onu açıyoruz. Bu ara kafama takılmaya başladı birkaç kere kapatıp uyuduk. Acaba sizler nasıl yapılıyorsunuz ? Tam karanlıkta uyumanın sağlıklı olduğunu biliyorum hatta ben göz bandıyla uyurdum önceden. Şimdi de karartma perde kullanıyorum ama bebiş gece uyandığında hem korkmasın hem bana kolay olsun diye böyle hafif ışıkta uyuduk bir süre…
Sizler tamamen karanlıkta mı yoksa gece lambası vs ile mi uyuyorsunuz ? 🌝