spaceship Keskeuyusamm teşekkür ederim yorumunuz için, ben de artık karanlığa alıştırmaya karar verdim. Daha doğrusu şu an iki türlü de uyuyor, ama ışığa alışırsa ilerde zor olabilir
spaceship Esrans bak sen şu miniğe yaaa😊 küçücük bebek olunca, her istediğini yaptırır ya da her şeye kendisi karar verir sanıyor insan ama bebekler gerçekten kendileri nasıl isterse öyle
ecemm-6161 spaceship anladım canım olsun karanlığa alışsın en iyisi bende suan koyseyim oda cok karanlık tül çekili biraz ışık biraz alıyır yetiyor bize 😊
[silindi] spaceship emzirirken ve alt değişirken gece lambasını açıyorum işimiz bitince kapatıyorum tamamen karanlık odada uyuyoruz uykusu açılmıyor.
sirineyavrusu spaceship gce lambası yanıyor ama cok aydınlık oldugu ıcın perdenın arkasına koydum kanat varya perdenın onun arkasına koydum fazla ışığı kesti böylelikle
spaceship sirineyavrusu ya ben de abajurun üzerine örtü örttüm bi deneyim diye süper oldu ışığı kesti ama korktum bu sefer de örtü ısınır yanar falan diye 🤦🏻♀️
spaceship irva bunu bir düşüneyim ben 🙄 solunum sıkıntısına da iyi geliyordu sanırım, eşimin alerjik öksürüğü oluyor dönem dönem belki ona da iyi gelir 👍🏼
sirineyavrusu spaceship synı seyı bende dusundumde ustunde şey bezden böyle abajurum vintage tarzı onun ustune geldıgı ıcın perde deymiyo yani
EsmaAtlas spaceship bizde 2 ay 25 günlük bebeğiz biz televizyon ışığında uykuya dalıyoruz odamızda da gece lambası var gözünü almayacak rahatsız etmeyecek bir ışıl ise uykusunu kaliteli alıyordur,
MasalMomy spaceship Tuz lambamız var odada. Kuytu bir köşeye koydum az bir ışık ile mutlaka yanıyor. Zaten bende zifir karanlıkta uyuyamam. Bebek ilede uyuyamam. On kere kontrol ediyorum gece 😂