Ygz şöyle düşünün bu öyle böyle bir gün yapılacak.büyüyünce acımayacak diye bir durum yok.aksine bayıltıp yapılsa da ayıldıpında yine ağlayacak.sünnet odasına doktor bizi de aldı.sadece iğne yaparken ağladı.hemen emzirdim.20 dk sonra da sünnet etti.elini tuttum çıngırak salladım felan.hiç ağlamadı o esnada.uyuşukluk geçince biraz başladı ağlamaya hemen fitil verdik hastaneden çıkmadan.doktor ilk iki fitili yarım şekilde 6 saatte bir ver ağlamasını bekleme dedi.bende öyle yaptım.benim zaten huysuz bir çocuğum var.her zamanki haliydi ekstra bir ağlaması hiç olmadı.hatta gece fitilden sebep olabilir daha iyi uyudu.iki gün sonrasına da hiç bir şey kalmadı.hep kremini sürdüm kurumasın yarası diye.şimdi bir kaç dikiş kalmış o kadar.onlarda yakında düşer sanırım.hiç endişelenmeyin bence.5 yaşında yeğenim var annesini dert tuttu nasıl yaptırıcaz diye.bebekken yaptırmak daha rahat.hem bebekler acıyı o kadar hissetmiyormuş zaten