YDM ben bebeğim 37 günlükken yaptırdım lokal anestezi oldu genel yaptirmayin bence dikişli oldu dikişleri düşüyo kendiliğinden kışlamayın hiç erkenden yaptırmak en iyisi hiç acısını bilmedi benim oğlum iki gün huzursuzdu sadece bide sünnet yapılırken ağladı elini ayağını tutuyorlar diye