YDM ben oğlumu 14 şubatta yaptırdım 3 aylıkken. Keşke daha erken yaptırsaydım. Çok şükür rahat oldu sadece sünnet sırasın da uykusu geldi meme emmek istedi o yüzden çok ağladı. Bana kalsa hastaneden çıkartmadan yaptıracaktım en geç 40ı çıkınca ama olmadı.