biz bütün aşıları özel hastanede yaptırdık. özel aşılar zorunlu aşılar hepsini. şimdi 15 aylık. hastanede aşı yapıldığını hemşire sisteme giriyor böylece sağlık ocağı da görüyor. özelde yaptırırsanız hemşirenize hatırlatın sisteme girdiniz mi vs diye.