Serrax biz medikale gidiyoruz devlet aşılarına hiç sormadım daima oluyor. sadece 1 yaş aşılarında bir aşının tedarik sorunu var ı hem sağlık ocağına hem hastahanelere sayılı geliyor ama özelde şansımıza onu da gününde vurulduk. özel aşıları bazen soruyorum var mı diye. bir kere sanırım olmadığı oldu eşim eczaneden aldı geldi o da rota aşısıydı belki de onu her şekilde biz alıyoruz sanırım.