zeyzey88 Ultraslan40 gebelikten öncede ilaç yazdırma dışında gitmezdim sağlık ocağına.gebelikte de düzenli dr a gittiğimi söylediğim halde bizimde takip yapmamız gerekiyo dediler.dedim eyvallah tamam geleyim sende beni tart buysa takip..şimdi de bu topukkanı için gittim ama dediğim gibi bidaha gitmek istemiyorum bide kimi kime şikayet edicen.zaten o kurduğu cümleyi iplemeyip iyi çalışmalar demem anladıysa ona en güzel cevaptı..yani hehe tamaaammm iyi çalışmalaaaar 😊😉
zeyzey88 VelardaEdiz dr umuz doluymuş cumaya randevu alabildim aylık kontrol için gittiğimde orda yaptırırım o zaman
VelardaEdiz zeyzey88 evet yapıyorlar öyle zaten ama bazı hastaneler elimizde aşı yok diyip yapmayadabiliyor tabi
Tugceakyuz zeyzey88 ben 6. Ayına kadar bütün aşılarını kontrole gittiğimiz hastanede yaptırdım tabii gidebilirsiniz.. ama sağlık ocağındaki hemşiresine de aylık düzenli olarak boy kg ve hangi aşıları olduğunu yazdım mesajdan..
zeyzey88 EsraArslan4525 sadece muayene parası mı.aşı için extra ücret talep etmiyolar mı?çünkü zaten aylık kpntrol oluyo ya aşı için hep sağlık ocağına yönlendiriyolar diye biliyodum
Tugceakyuz zeyzey88 biz özel hastaneye gidiyorduk devletin karşıladığı aşıları tamamen ücretsiz yaptılar😇 fakat özel aşılara haliyle ödeme yaptık
fatosd36 irva benim annem babam covid aşısı için devlet hastanesine başvurdu onu bile yapmadılar çok yoğunuz sağlık ocağına mutlaka yaptırın dediler ki bu aşılar için randevu imkansız sanırım yinede şansını denesinler.
Woody zeyzey88 aşılar hastanede oluyor. Ancak çok fazla aşı yapılan bir hastane degilse çok önerilmiyor. Örneğin Ankarada özel hastanelerde aşı yaptıran çok oldugu için aşılaf sürekli yenileniyor ve saklama koşullarında hassasiyet var. Aşılar için sağlık ocagı değiştirebilirsinlz. Onun dışında kontrollerde hastaneye gidersiniz. Hatta 1 aylıj kontrolde doktorun görüşünü alın
fatosd36 irva benim annem babam covid aşısı için devlet hastanesine başvurdu onu bile yapmadılar çok yoğunuz sağlık ocağına mutlaka yaptırın dediler ki bu aşılar için randevu imkansız sanırım yinede şansını denesinler.
fatosd36 irva benim annem babam covid aşısı için devlet hastanesine başvurdu onu bile yapmadılar çok yoğunuz sağlık ocağına mutlaka yaptırın dediler ki bu aşılar için randevu imkansız sanırım yinede şansını denesinler.
scknsuledefne zeyzey88 özel hastaneye gidiyoruz aşıları yapılıyor, hemşire arayınca boyunu kilosunu söylüyorum bide baş çevresi. Aşıları olduğu zmn onların ekranına düşüyor ztn ,olmuşsunuz gördüm diyip trip atıyor 🙈
BarlasMomm scknsuledefne ayyy dediginiz gibi her ay tripli mesaj atiyor saglik ocagindaki hemsire. Aşı olmussunuz boy kiloyu yazar misiniz diye 😁
Belenm zeyzey88 devlet aşılarını özel hastaneler de yapıyorlar ücretsiz olarak. Hem asıyıy doktor yapıyor. Ben kızımı hiç sağlık ocagına goturmedım topuk kanı dısında. Sadece verem asısının oldugu ayın asılarını saglık ocagında yaptık. Verem asısını hastanelere vermıyomus bakanlık o yuzden. Doktor muayenesının oldugu gunu asılara denk getırın doktor zaten soruyo asısını yapalım mı dıye☺️
BarlasMomm Belenm merhaba verem aşişıni biz özel hastanede doktorumuzda vurdurduk ama siz devlet vermiyor demissiniz kafam karıstı