selam anneler.
Bebeğim 1 aylık oldu bugün
malum aşımız var ,fakat ben aşıyı sağlık ocağında yaptırmak istemiyorum
topuk kanı alırken ve boy kg ölçerken bebeğimi çok hırpaladılar tecrübesiz genç 2 bayan var bu aylık aşıyı hastanede yaptırabiliyor muyuz kontrolümüz cuma günü ama ben önden size sormak istedim 😊🙏🏻