Birsenpoyraz biz geçen hafta 16 aylıkken olduk, iki gece çok ağladı 3.gün maşallah sanki hiç sünnet olmamış gibiydi bir haftada hiç bişeyleri kalmıyor, biz 6.aylıkken yaptıracaktık doktora gittik kaşık bölgesi etli gömük durur 1 yaşında gelin yapalım demişti ancak gidebildik. Lokal olduk sedasyonluydu, uyanıktı ama bi ilaç verildi mayışıktı hiç ağlamadı çok şükür atlattık gitti. Darısı başınıza olsun çok geçmiş olsun şimdiden