Birsenpoyraz 4 aylıktı yaptırdığımızda, idrar yolu enfeksiyonu nedeniyle yaptırdık. Lokal anestezi ile oldu ki bence genele hiç gerek yok. Sadece anestezi yapılırken çok ağladı, onun dışında mesela sünnet sırasında normalde önüne çizgi film falan açıyorlarmış, biz açtırmadık, bir tarafında babası, bir tarafında ben, konuştuk, şarkılar söyledik.. Sonrasında da ilacının saatini hiç geçirmedik, sorun yaşamadık, ağrısı da olmadı, uykusu bile bozulmadı. Sadece ben kucağıma alırken çok geriliyordum bir şey olacak diye ama geçti gitti bitti 🥰