Herkese paylaşımlarından dolayı çok teşekkür ederim evet dün sünnetimizi olduk lokal olarak.. bizi almadılar çok ağlamış yabancıladığı için ama bizi gördü hemn mamasını yedi sakinleşti çok şükür.. ilk çişinde vs hiç skıntı yaşamadık rahat geçti ilk günümüz.. iyiki daha çok beklemeden yaptırmışız dedim bnde