Almina06 Goktugmom_ inşallah çukurca olmazda 🙏 Şemdinli olabilir belki ama her yere ev göturulmüyor burda ben merkezdeyim rahatim
Minikannesi00 Goktugmom_ abim kobra şöförüydü ,köyde bir karakoldaydı arada da üst bölgesine çıkıyordu. Köyde eşiyle oturacak yeri yoktu ,sonra yüksekova merkeze geçince ev tutabildi
birkizannesi_ Mom070 bi insan nasıl olurda 4 yılda gelmez buraya 😁 balık bendinide mi merak etmedin hiç ?
Mom095 Mom070 gayet temiz gayet rahattır merak etmeyin. Askeriye şehrin göbeğinde zaten. Öyle Allahın unuttuğu yerde değil 😂 her yere ulaşım çok rahat. Lojman çıkmamıştır heralde dimi?
DD_ Mom070 güzel bir yer denizli korkmayın. Oldukça gelişmiş büyük, Temiz, sakin. Biz yakın oturuyoruz bazen alışverişe veya gezmeye gidiyoruz. Kaplıca da var kayak da var, avm de var, piknik yeri de var, yamaç paraşütü yapılıyor. Hayırlısı olsun.
Mom095 Mom070 ben jandarma ya çok yakın oturuyorum 🥰😂 sende büyük ihtimalle oralara yakın bi yerden tutarsın evi ☺️ Beklerim her zaman 🌸
Gin Mom070 şu an Denizlideyim.🤣 kızımı doktora getirdim. Biz Muğla’dayız ama sağlık konuları için çocuğu hala Denizli’ye getiriyorum. Mom070 şehir merkezi zannımca tam olarak. Denizli güzeldir. 😌 üniversite okumaya gelen bütün arkadaşlarım yerleştiler buraya. Benim memleketim ama ben gelemedim bir türlü 😹
Mom070 Gin Diğer illere yakın mı Manisa İzmir falan? Tam bakamadım ben üstümden bunu atlatınca bakacağım inşallah 😂
Zalimsin Mom070 merkez diyo eşim inşallah güzeldir facede asker eşleri sayfası var ordan birilerini mutlaka bulursun
Mom070 Zalimsin Ay ben hiç uğraşmam öyle yerlerle biliyor musun, zaten arkadaş edinen biri değilim. Güzel bir yer olsun da gerisi önemli değil 😂
Zalimsin Zalimsin ben gitmiştim Van kadar güzel değil ama çok güzel denizli hem çoğu yere de yakın 😁😁
Hacer_0393 Mom070 Denizli çok güzel bi şehir 12 senedir denizli’de oturuyorum çok da seviyorum.Ben de burda biri masal park var falan bahsetmiş ona yakın oturuyorum. İnşallah hayırlısı olur sizin için🤗😊