Ikrazumra19
Ağrı aşk Ağrı.Öncelikle kendinizi kara hazırlayın, çok kar oluyor Ağrı’da.Çok bir şey beklemeyin yinede ben görev yoğunluğum az olduğu birde ömürlük arkadaşlıklar verdiği için aşk diyorum kendisine.😂Genelde sakin bir yer, alışveril yapılacak, gezilecek vs. çok yer yok.Cafelerde pek aile ortamı değil.Biz bekardık rahat kullanırdık o yüzden ama ailemle gitmezdim.Kiraları o zamana göre normal - yüksek arası değişkenlik gösteriyordu ama yeni ev yok denecek kadar azdı hatta yoktu belki.Tabi şuan ne durumdadır bilemiyorum.