Guligul
😄😄 Ben dekavga dövüş takayım diyecegim ama belki denk gelmişsinizdir bir konuda tuvalet iletişimi yapıyoruz. Yani sürekli bezi indir çiş yap, nolur nolmaz tak modundayız. O yüzden cırtlı bez mümkün görünmüyor 🤦♀️ bakıcı ile uyum saglarlarsa yazın bezsiz zamanlara geçecegim inşallah