Merhaba,
Kızım dur durak bilmediği için 7. Ayf külot beze geçtik. Normalde prima premium care kullanıyordum. Külot beze geçince sleepy denedim. Yalnız artık asırı lastik izi yapıyor. Kızım 10 kilo civarı. 5 numara çok iz yapıyor. 6 numaraya mı geçsem, yoksa molfix minies falan mı denesem karar veremedim.
Sizin memnun kaldığınız hangisi?