Eylul06 Molfix 5 numara kullanıyorum külot bez gündüz gecede prima premium care kullanıyorum cırt cırtlı kızım 12 kg cok iz yapmadı bizde ama gündüz cok değiştiriyorum uzun tutunca kızarıyor bu bitince prima alacagım gibi
Minnakevkedisi Woody 12 kg çok göbekli değil boyu 82 16 aylık şu an .evybaby cırtlı bez 5 no kullanıyordu o yüzden 5 no aldım molfix küçük geldi biraz ama iz yapmıyor sızdırmıyor memnun kaldım
Woody Minnakevkedisi oo çok rahat 5 numara olur o zaman kızıma da. Yazdım bunu da aklıma Çok teşekkür ederim
Ezel07 Ben oğlum doğdugundan beri sleppy natural kullanıyorum ve şu an oğlum 9 aylık nerdeyse hala kullanıyorum çok da memnunum
AlpAnnesi94 Woody Ben molfiz kullanıyodum eşim yanlışlıkla külot bez almış. Oğlum 9,5 kg 9 aylık. 4 numara sıkmıyor ve taşırmıyor ben beğedim
basaktpe12 Woody hepsi aynı ölçüde ikisinde 5alıyorum 14aylık artık durmuyor yerinde 7aylık iken başladık
AlpBeyinAnasi Woody 7.5 kilo aslında bizde de hiç iz yapmıyor değil ama öyle kesik gibi değil bir de ben sık sık değiştiriyorum. Ama Molfix daha iyiyse ona geçebilirim😁
Woody AlpBeyinAnasi ben de sık sık havalandırıp cıbıl cıbıl gezdiriyorum aslında ama aşırı iz yaptı ya.. Denersem molfix yazarım😀
Bebegimm1 Woody ben minies kullandım 9kilo bebegim 5 numara aldım bacaklarina iz yaptı ve hiç begenmedim göbek kısmınada iz yaptı normal cırtlı bezini kullanıyorum miniesin iz yapma falan yok
RuzgarMommys Yine yinee aşırı faydali aklimda olan bir konuda post açtığın için tebrik ediyorum içimi okuyro gisbisjana😁😁😁 Valla cok zor artik alt bezlemek aşırı harkertli durmuyor oğlum 10 kilo değil prima bezi 5 Hangisinden kac numara alsak
Woody RuzgarMommys kızım 10 kilo prima premium carede 4 kullanıyor geceleri. 5e yeni geçecegim. Sleepy külot bez 4 ve 5 sıktı. 6yı denedim şimdi. Altı kocaman duruyor. Emici bezi göbeğine kadar çımtı. Bakalım taşma olacak mı
nursocum Woody 5. Ayından beri prima kullanıyorum. İz,taşma,pişik gibi problemler hiç olmadı 10 aydır kullanıyorum.
Woody nursocum prima külot bezler pahalı değil mi ya? Yaz için inceliği vs çok iyi ama mecbur kalırsam alacagım. İlk tercihim değil😀😀