asellihayat Korkulacak birsey değil. Benim eşimle kan uyuşmazlıgım var aynı sekilde oglumda ne benim, ne eşimin kanından ailecek farklı kanlardayız. Bana hamileligimde bir iğne vuruldu, birde doğum yaptığım gün hiç birsey olmaz artik dedi doktorum. Doktoruna bildir sürekli kan uyuşmazlıgı iğnesi yapilacak mi diye😘