Benimde eşimle kan uyuşmazlığım vardı(Ben negatif eşim pozitif). Bunun için hamileliğimde bir iğne vuruldum, hiç korkulacak bir şey değil. Kızım doğunca pozitif olduğu için tekrar bir iğne oldum. Kan uyuşmazlığı sebebiyle sarılık olabileceği söylendi bebeğimin onu da geçirdik ama kolayca atlattı çok şükür. Dertlenmeyin o yüzden :)