Eşimle aramda kan uyuşmazlığı var 3 yaşında kızım var ona hamileyken bakıldı benim kan grubumu tasıdıgı için herhangi bir iğne vurulmadı ama ikinci ve 3. Gebelikte risk tasıyabılıyormus bu durum o yuzden korkularım var sımdı 2. Gebeliğimi düşünüyorum bu durumu yaşayan var mı ?