Cgnege44 asellihayat ilk çocuk sonrası iğne olmama rağmen 2.bebegimde kan uyuşmazlığı sonucu yıkım oluştu ksrnimdayken kan verildi devamlı takipte kalındı iğne olmama rağmen neden olduğuna anlam veremedi doktorlar nasıl şans diyelim dgdugunda sarılığı yüksekti transfüzyon oldu iyi bı takiple sağlıkla doğduk büyüyoruz artık 1 yaşa kadar devamlı kontrol ettrdim şimdi kansızlığı da yok sormak istedgin bişey olursa yardımcı olurum seve seve iyi bı doktora gitmen gerekir her doktor bilmiyor bu durumları tahlil sonucuna göre perinatloji takipli oluyorsun ben İstanbul’da cerrahpasaya gittim hepsi okadar iyilerki işlerinde
bikerem asellihayat lutfen ihmal ermeyin ve yine sorun bir doktora. Bizde de test yapildi ilk iki cocugum Arh- olmasina ragmen 28. Haftada igne vuruldu,oglum Arh+ onda da yapildi,ve her dogumdan sonra yeni gebelik icin yapildi.
gozde__ asellihayat doğumdan 72 saat içinde vurulmanız gerekiyordu ben ikinci oğlumu doğurdum yine vurdular üçüncü olursa sıkıntı olmasın diye
Ssmyldrm asellihayat canım doğumda vuruyorlar o iğneyi ilk gebelikte hamilelik esnasında vurulmiyo ama doğumdan sonra vuruluyo
asellihayat Ssmyldrm Neye göre karar veriyorlar hiç bilmiyorum test sonucuna göte gerek kalmamış croombs testi
gozde__ asellihayat bebek eşinizin kanını aldıysa iğne olmanız gerekir sizin kanınızı aldıysa iğneye gerek kalmaz
Ssmyldrm asellihayat bebeğin kan grubu seninki yle uyusuyosa vücudun antikor üretmedigi için yapıyolar yan i bebeğin kan grubu na göre yapıyolar
Avsininannesi15 asellihayat bendede eşimle kan uyuşmazligim var ilerdeki gebelikte sorun olmamasi için hamilelikte ve doğumdan sonra igne yaptılar. Size neden doğumdan sonra yapmamişlarki acaba
gozde__ asellihayat o zaman sıkıntı olmuyor benim ilk bebeğim eşimin kanını aldığı icin yaptılar iğneyi
Uzaymekiii asellihayat 3 yaşında kızım var hamileyken iğne vuruldu ve kızım babasının kanıyla doğdu doğum yaptığım gün de iğne vurdular. Kızım kan uyuşmazlığından dolayı sarılık geçirdi 3 gün kuvözde kaldı ama çok şükür atlattık geçti. Şimdi yine hamileyim bi daha iğne vurulmayacak diye biliyorum ama henüz doktorla bişey konuşmadık yarın kontrolüm var bi sorayım bunu da🤔
asellihayat Uzaymekiii Sanırım babasının grubu olduğu için iğne olmuşsunuz benim kızım benim grubumdandı test sonucuna görede iğneye gerek kalmamıştı