Babybloom mltmkrkl birisinin emek vererek hazırladığı bir şeyi onun bilgisi dahilinde olmaksızın yaymak paylaşmak korsan değil mi sizce? Yani bunlar benim düşüncem, sizi de basitçe hakka girme konusunda uyarmak istedim amacım kötü değildi. Abarttığımı veya yanlış yere çektiğimi düşünmüyorum. Başka açılardan bakıyoruz demekki🤷🏻♀️iyi günler.
-Alp- Ryy hayır canım hiç azalma yaşamadım. Her gün dereotlu salata, rezene çayı ve bol su tüketiyorum biraz da ondan kaynaklı sanırım
Eylul048 Ben daha bugün gttm diyetisyene bebeğim 2ay 27 günlük süper liste verdi sütümü etkilemicek şekilde ama fotograf ekleyemiyorum
OncedenGurme Eylul048 sosyal medya hesabı paylaşmak forum kuralları gereği yasaktır. https://imgyukle.com/ buradan yüklediğiniz fotoğrafın üzerine basılı tutun ve kopyalayın. Kopyalayarak yaptığınızda fotoğraf açık paylaşılacaktır. ☀️
mltmkrkl ilahiyatci_Mom ben gidemiyorum gidebilsem ücretsiz hakkımda var 6 ay içinde gitmezsem yanacak
mltmkrkl ilahiyatci_Mom canım bebiş durmuyor bensiz onlada gidemem biraz daha havalar ısınsa kanguruya atıp gitcem
Emine35 mltmkrkl bence diyet yapma zaten emzirdikçe veriyorsun ben 63 kilo ile hamile kaldım 86 ile doğuma girdim şuan 70 kiloyum kendiliğinden verdim ve yiyorum çocuk arkasında koşmaktan önümüzde yaz bol su içiyorum verirsin takma
mltmkrkl Emine35 ben korse de takamadım normal dogum Du dikişim 2 3 tane idi ama beni çok zorladı kanamam çok oldu falan derken daha yeni takıyorum bi işe yarar mı bilmem
esraesma mltmkrkl Ben gidiyorum canım ama kızım 7 buçuk aylık. Şöyle diyim beyaz ekmek yok çavdar ekmeği var. Pilav, makarna yok. Sebze, et, tavuk, salata, yoğurt ve güzel bi kahvaltı var. Ayrıca boll su ve kesinlikle DEREOTU😊