Heyecandorukta mltmkrkl canim ayni seyi yaptim bebegim 2 aylikken saglikli beslenip tatliyi kesicem hurma kuru meyve yiyecegim sadece dedim. Et salata sebze tuketmeme ragmen tatli ve ekmegi kesince sutum azaldi. Oglumun doktoru bana cok kizdi sen hafif meyve tatlilari ve sutlu tatlilar yemek zorundasin bebegin icin dedi. Sen yine saglikli beslen yuru ama diyet icin acele etme derim.
mltmkrkl Heyecandorukta canım bende sütüm azalsın istemiyorum ama çok tatlı da bebege sütün dışında bize de kilo yapıyor onun yerine komposto suyu daha mantıklı degl mi
aykoz_ İnstagram kullanıyorsanız ordan ya da mail üzerinden gönderebilirim isteyene. Ben 1 yaşında kızımı emzirirken diyetisyen yazdı listeyi ve 45 günde 9 kılo verdim
Heyecandorukta mltmkrkl doktor bana komposto, hafif meyve ve süt tatlilari dedi tabi otur baklava ye demedi (ben biraz ipin ucunu kacirdim orasi ayri)🤣🙈 bol hareket, hafif saglikli tatlilar veririz insallah fazlaliklari
aykoz_ bsr1453 resim atmayı bilmiyorumkı burdan instagramım ozzgekurtoglu buraya msj atın ben atiym ordan listemi
-Alp- mltmkrkl canım çok tatlı istediğinde reçel ya da pekmez kaşıkladım canım bunu deneyebilirsin hem süt artırıcı sağlıklı oluyor
-Alp- Ryy hayır canım hiç azalma yaşamadım. Her gün dereotlu salata, rezene çayı ve bol su tüketiyorum biraz da ondan kaynaklı sanırım
mltmkrkl Kelebegimmmm beni bulgur çok etkiliyor süt yapıyor bu u farkettim o yüzden bulguru gerekirse her gün tüketirim