Dilos01 Narin9 bende emziriyorum ve kilo almaya çalışıyorum yok yiyorum da aslında ama sıkça yemiyorum yanı nirmal öğünümü yiyorum ekmek vs desen dibine dibine yok 🙄aynı kiloma düştüm
Gly_87 Narin9 🤣🤣 ayni bu cumleyi dun ogretmen arkadasima solemstm,kim soledi emzirirken kilo verilyomus diye 🤣🤣
Narin9 Dilos01 asıl ben küstüm 😢biz burda kilo veremeyenler olarak birbirimizi motive etmeye çalışıyoruz sen gelmişsin kilo almak istiyorum diyorsun😏😏😂
Demirac19 Narin9 ilk bebeğimde emzirirken resmen aşeriyordum hiç te dikkat etmeyince kilo almıştım ama bu sefer dikkat ettim ekmeği kestim sağlıklı beslendim bütün kilolarımı verdim hala da vermeye devam
Narin9 E_saryaninannesi aynı bende öyleyim. Bide diyet listesinde 3 öğün ana 3 öğün ara yemek yiyorlar nasıl zayıflıyor 🤔
Melegim_benim Narin9 Bende veremiyorum goren göbeğimi ikinciyi karninda unutmuslar diyor deli ediyorlar beni fazlada yemiyorum sabah bi kalkiyorum aksama kadar oturdugum yok ama hala ayni 😕
Narin9 Melegim_benim ay sanki biz bilmiyoruz göbeğimiz var kilo veremedik ama moral bozacaklar ya miss Türkiye güzelleri 😏
Melegim_benim Narin9 aman napayim daha yolun basindayiz bebegim 2 bucuk aylik bi 6 aylik olsun ek gidaya baslayim o zaman diyete başlarım bebegimin doymasi herşeyden onemli şu içsem yarıyor regli de olmadim onun şişkinliği de var balon gibi olacagiz yakinda 😁