4 aylık bebeğim var emziriyorum iki doz biontech aşı oldum. Bir sorun olmadı şimdilik.. uzun vadade ne olacağını kimse bilmiyor ne yazık ki.. Ben hastalığın kendisine yakalanacağımıza aşı olup bebeğime de antikor geçmesini tercih ettim. Biontech daha güvenilir geldiği için tercihim oydu.. Şifa olsun size de 🤗