geldigelenanne ben sağlıkçıyım önceliğim vardı, 4 aylık bebeğim var emziriyorum aşı olmadım. Çocuk doktoruna sordum sinovac olabilirsin dedi, fakat yapılan araştırmalarda sinovac koruyuculuğu yüzde 50 ve 60 gibi bulunmuş, kendi isteğimle olmadım, inşallah geçirmeyiz hastalığı