morjaguar geldigelenanne evet ama bunun sebebi bir duruma bakacağız değil, öncelikli sırada olmadıkları için
geldigelenanne morjaguar evet sadece kurallar gereği olamıyorlar yoksa güvenmedikleri ilac i piyasaya süremezler ve zaten faz çalışmaları yapılıyor
Rytrz geldigelenanne Doktorlar öneriyorlar ben Biontech oldum ve emzirmeye devam ettim az miktarda da olsa bebeğe antikor geçiyor. Yan etki bebekte tabii ki olmadı bende az baş ağrısı oldu sadece 2. Doz olmadım henüz
momoftwo2 17 haftalık hamileyim, dün ikinci dozu da vurdurdum. Herhangi bir yan etki yaşamadım, Sinovac tercih ettim doktorumun tavsiyesiyle. Ama emziren anneler aşı olamıyor diye biliyorum.
birguzelanne_ momoftwo2 Ben Almanya da yaşıyorum burda da tam tersi kesinlikle hamilelere yapmıyorlar zaten burda aşıyı bulan uğur şahin bile dedi hamilelere karşı bir araştırma yapmadık olmasalar iyi diye..
Elmaliturta_ Gizy merhaba konudan biraz farklı birsey sormak istiyorum aşı önceliğimiz yok ama herhangi bir özel hastanede ücretini ödeyip aşı olabiliyor muyuz siz bu şekilde mi oldunuz acaba ?
geldigelenanne Elmaliturta_ malesef öyle bir uygulama yok öncelik var,ben mesela eş nedeni ile olcam bugün
Gizy Elmaliturta_ sağlık çalışanı olduğum için aşı hakkım vardı. Özel hastanelerde ücret karşılığı yapılmıyor diye biliyorum. Umarım herkese aşı hakkı bir an evvel gelir 🙏