ikizerkekannesi paradise acaba hepsinimi tükürdü tekrar yapsanız ağır mı gelir en iyisini doktor bilir galiba doktorla konuştunuz mu
paradise Zeyna_ anlatacagim ama miktarini nasil belirteyim ki o an agliyor diye panik oldugumdan bilemedim yalnizdim bir de 😔
paradise Kagansmother kusmadiktan sonra bisey olmaz dedi ebe ama ben ne kadarini icti hic bilemiyorum
Kagansmother paradise kurmuştu sanırım bahsettiğim bebek hakli da olabilir yarısı gittiyse bence tekrar yapmak çok doğru bi kara olmaz
paradise Asli123 haklisiniz genzine de kacabilirdi. Bizimki yanagina sikti ama o kadar boca etti ki cocu cikardi direkt
melisitos paradise bizimki cikarmadi ama daha vururken hemsire kussam bile sorun değil, ağzına değmesi bile yeterli demişti. Sıkıntı yoktur yani telaş yapmayın. 2 Ay sonra 2.dozu da var zaten.
paradise nurelem hemsire yapti arkasini dondu sonra oglum epey tukurdu soyledim ben de bisey olmaz fiskirarak kusmadiktan sonra dedi. Diger hemsire de zaten dozu fazla koyuyorlar dedi ama ne kadar icti icti mi bilemiyorum ki
nurelem paradise anladım canım çok koyuyorlar felan bilmiyorum bana göre belirli bir dozu var aşının inşaallah bişey olmamıştır.
cydcvk paradise bizim hemşire de boca etti canım hepsini çıkardı dudağının kenarından. Kendi doktorunu aradım yenisini aldırdı. Kendi doktorunuza bi sorun isterseniz
Poncikanne92 paradise olsun canım sen sor o kim bilir kaç çocuğun annesine yardımcı olmuştur bu şekilde. En azından senin için rahatlar kafan da soru işareti kalmaz giden de para olsun hiç önemli değil senin bebişin sağlıklı olsun da
paradise Poncikanne92 ben de oyle dusunuyorum giden dozu bilmedigim icin fazla dozun bir zararı olur mu o da var. Umarim etkili olmustur. Teşekkür ederim cevabiniz icin yine de soracagim