paradise Poncikanne92 ben de oyle dusunuyorum giden dozu bilmedigim icin fazla dozun bir zararı olur mu o da var. Umarim etkili olmustur. Teşekkür ederim cevabiniz icin yine de soracagim
ikizerkekannesi paradise acaba hepsinimi tükürdü tekrar yapsanız ağır mı gelir en iyisini doktor bilir galiba doktorla konuştunuz mu
paradise ikizerkekannesi konusmadim henuz konusacagim ben de onu dusunuyorum iste gideni bilmiyorum ki cikani gordum sadece
Woody paradise doktor 2 damla bilr yutsa faydası olur demişti. Olmadı amtikor testi yaptırırsınız Çıkar herhalde 🙄
paradise Woody mesaj attim geri donmedi doktorumuz eger bir testte cikiyorsa cok mutlu olurum. Bu arada iki gundur mesajlariniz ile icimi rahatlatiyorsunuz ayrica tesekkur ederim ☺️ ❤️
antropologanne paradise Hicbirsey olmaz. Damagina temas etmesi yeterli. Benim kizimda hemen ardindan kusmustu mesela😂
antropologanne paradise 11 aylık şu an. Ilk dozunda kusmustu ikindi dozunda da tükürmüştü. Doktorumuz bu asi canli oldugu icin damagindan emiliyor, damagina degmesi yeterli olur demisti. Yinede tabi iciniz rahat etsin kendi doktorunuza danisin.
paradise antropologanne sizinki de epey talihsizlik olmus 😔 bizim damagina degil de yanak icine sikmisti ebe
antropologanne paradise Ben yinede bir problem olacagini dusunmuyorum sonucta agiz icine girmis, aninda emiliyor. 🙄
mavisimmm20 paradise asiyi yavaş yavaş içirmisti bizim doktorumuz kendi doktorunuz varsa ona danışın bence
paradise pandemibebegi iste ben de emin olamiyorum o anki karmasada ne kadarini cikardi pek anlayamadim ama baya vardi. umarım oyledir bir miktari da yetiyordur🙏
antikoalababy Morusevenanne öyle olsa bebek bir kısmını yuttuktan sonra geri kalanını vermez doktorlar . Maalesef çöp olmuş paranız
Morusevenanne antikoalababy kardeşim sana ne ben sana mı yazmışım hiç de çöp olmadı. Ne olarak geldin dünyaya moral bozmaya mı git stresini ve kötü enerjini başka yere aktar.
Morusevenanne antikoalababy doktorlardan iyi mi biliyorsun hem fazlasının zarar oldugunu kim söylemiş. Her lafını uydurma moral bozma profilinizde biraz gezdim de üzüldüm sizin için biraz pozitif olun