paradise yanlış yapılmış zaten. Rota yatar vaziyette ve yavaş yavaş verilir bebeğe. Bebek yuttukça takviye yapılır.
Birde böyle cevam verip bizi hep muallakta bırakıyorlar ya sinir oluyorum. Ebeler özellikle hiç doğru dürüst cevap almıyorum onlardan
Ama inşallah fayda etmiştir bebeğine canım. Bir doktoruna anlatıp danışsan