Merhaba bugun 4 ay asilarimiz ile birlikte rota asisinin 2.dozunu da yaptirdik. asilardan sonra oglum agladi diye kucagima aldim ebe rotayi agzina birden boca etti dogal olarak tükürdü oglum da. Bir sey olmaz gitmistir dedi ama baya baya akti agzindan. Boyle bir durumla karsilasan var mi icime sinmedi hic 😔