AntiFilozof ilk doğumumda Dikişlerim hiç acımadı hatta 1 haftada süpürge açmaya başladım 10 günlükken çamaşır astım,, estetik dikiş yapıldı lazerle yapıştırıldı ondan mı bilmiyorum,,
şimdi ikinciye hamileyim daha oğlum 19 aylık biraz korkuyorum ama herkesin yapısı farklı
yani ooo çok zor olur diyene de bakma çok rahat olur diyene de