AntiFilozof bence bu kişiden kişiye değişiyor 2 ablamda sezeryan oldu birinin ilk sezeryanında hemen toplandı 2.de biraz daha geç diğeri ilkinde geç ikinci de bir baktım 3 gün sonra çıktı geldi farklı şehirlerde oturuyoruz sen manyakmısın o yolu nasıl geldin dedim hatta ben 3. Gün sağlık ocağına giderken arabayla eşime 10 km hızla sürdürdüm arabayı resmen acıdan eşimde yürüsek daha iyiymiş dedi hatta 😄 asıl anlatacağım ise kuzenim bebeği 3 aylıktı tekrar hamile olduğunu öğrendi ilk bebeğinde 1 ayda anca toparladı dikişleri enfeksiyon falan kaptı mahvoldu özele gittiğinde doktorlar korktumuş dikişlerin açılır arası çok az falan diye sonra devlete gitti doğum hastanesine doktor her şey çok güzel korkma falan demiş normal de ikinci sezeryan 37 38 de alınıyor 40 a kadar bekledi doktoru 40. Hafta da doğum yaptı 2 gece hastane de kaldı 3. Gün eve geldiğinde ben gittim bebe kucağında açmış şarkı oynuyor ben şok oldum sen doğurmadın mi dedim kendisi de valla hastane de 1 kere sadece ağrı kesici aldım normal doğursam bu kadar çabuk ayaklanamazfım herlade ilkini düşününce ben 2 ay yatarım diyordum uyuşukluğum geçince yatmadım bir daha dedi