AntiFilozof Ah bu ben. Normale o kadar kendimi inandirmistim ki acilen o masaya yatirinca doktor, panik atagim tavan yapti. Dediginiz gibi keske bende biraz arastirsaymisim dedim. Ama su an bakiyorum da kendime hayati bostan yere zehir etmisim. Hicde korkulcak gibi degilmis, kulaktan kulaga gelen sacma sehir efsanelerinden ibaretmis hersey. En yakin arkadasim arasi cok yakin iki sezeryan yaptı. Ikincide dahada cabuk toparlandi. Tecrubem vardi, hic paniklemedim dedi. Bencede ins nasip olursa ikinci bizde de öyle olacak. Rabbim insallah hepimizin gönlüne göre versin🙏💜