AyPerisiVeGokPrensininAnnesi evimde Atatürk’ün ve Anıtkabir’in resmî var. Misafir odamda. Bazıları misafir odasına gitmemiş dedi . Ben misafir odamda oturuyorum , ve tarihçiyim bu yaza allah izin verir de sınavı geçersem doktoraya başlayacağım. 🙏 Ders çalışırken onun resmine bakmak bana güç veriyor, motive ediyor . Şuan bile gözlerim doldu, biz onun yaptıklarını yapamadık en azından sahip çıkalım, koruyalım, yüceltelim.