AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Onun için öncelik Türkiye ve Türk milletiydi. Dünyadaki itibarımızın sebebi sadece Atatürk’tür. Şu an bakıyorum, bizi resmen itibarsızlaştıran, maşa olmuş bir yönetim var başımızda.
Fikri ve vicdanı hür insanlara hasretim inanın. Ben özgürlüğe hasretim senelerdir. Olayı resmen “bizden ve bizden olmayanlar” noktasına getirdiler. Evet, olay buysa hiçbir zaman onlardan olmadım, olmayacağım. Ülkeden defoldukları gün bu ülkenin bayramı olacak benim için. O gün milli bayram falan sayılsın hatta :)