zarifbirhanim üretim yok, fabrikan yok, dışa bağımlı bir ülkesin, tarım cennetinde çiftçin kan ağlıyor da sen hala tarım ürünleri ithal ediyorsun, bilim de solda sıfırsın, tc tarihinde beyin göçünün en yüksek yaşandığı dönemdesin, yeni yatırımcıları ikna edip ülkeye istihdam sağlayamıyorsun… off çok şey söylerim de, neyse.
O yüzden dışarıdan gelen sıcak dövize o kadar muhtaç ki, o yüzden kendi halkı zerre umrumda değil.
Herkes hak ettiği şekilde yönetiliyor bu dünyada, bu işler böyle.