Gin Olric11 susabiliyorsa ne güzel, susamaz, yerinde de duramazdı benimki. Zaten evde olsaydı kızçeyi uyutmazdı da. Hamileliğimden beri beşiktaş maçlarına maruz kalıyor çocuk, bir fanatik de o yetişti. 😹
Ece123 Umarım kendini sokağa atan magandalar koronadan ölür ne diye bı yerlerimizi yırttıgimiz anlaşılır bu ne be devlet diyorum devlet kuralı olmayan devlet ‘hukumet-devlet’ farkı bilen ile seviyeli tartışmaya açığim
Seherbgs Ece123 ölür kelimesi çok ağır olmadı mı ? Anlıyorum ben seni tedbir yok hiç bir önlem yok yasak vs ama inşallah ölür kelimesini kimse haketmez saygılar
Kumsal-Arden Ece123 evet kimse çıkmasın herkes uysun yasağa ama ölsün falan bunlar ağır şeyler hoş değil
hunilimomm Tombalak_annesi hahah suan bizde evde marşlar dinleniyor 😂 ben fenerliyim karşılıklı bi atışma var 😂😂
iki_tospik_annesiii mom093 çok şükür paşa iyi kuzum eşim amiliyat oldu kaynanamın babası bizde 1 ay bizde kalıcak e eşim öyle kaynana kayın baba dede İnan başımı kaşıyacak Halim yok
iremyy Tombalak_annesi Güzel günler göreceğiz demiştik 🦅🖤🥳 Çok çoşkuluydu bizim ev bir hayli sevindik hala içimde geçmeyen gurur esintisi var 😌
Seherbgs Tombalak_annesi Eşim gsli ben beşiktaş evin halini siz düşünün. O değil olan zavallı oğluma oluyor brn beşiktaş forması giydircem diyorum eşim gs ortak yolu yok mu acep 😅😅