nneslihan Tombalak_annesi bizimde öyle balkondan yeni girdik içeri bizim burdakiler çoştuu🖤🤍 ben bu postu açacaktım hazırını buldum😂😂🦅🦅🦅🖤🤍🖤🤍🖤🤍
Gin Tombalak_annesi dışarda çığlık atanlar yüzünden çocuğum uyanacak diye ödüm patlıyor😂 Allah’tan fanatik beşiktaşlı kocam çalışıyor da evin içinde bir gürültü eksik🤭
Olric11 Gin benimde eşim fanatik Beşiktaşlı ama uyutana kadar neler çektik adamcağız sus pus oturuyor 😅😅
Gin Splash-Splash-Love 😹😹 maç esnasında alt komşudan baya fantastik küfürler duyuluyordu🤣 Tombalak_annesi 😹😹😹 tebrikler diyeyim. Benim bebe uyanmaz inşallah🤭🤭
Olric11 Tombalak_annesi valla içimizden seviniyoruz oğlumu zorla uyuttuk şampiyonluğumuz hayırlı olsun 🦅
QueenBeee Tombalak_annesi fenerliyim ama hak etti. Fener geçen hafta kendi eliyle verdi şampiyonluğu 😂
Gin Olric11 susabiliyorsa ne güzel, susamaz, yerinde de duramazdı benimki. Zaten evde olsaydı kızçeyi uyutmazdı da. Hamileliğimden beri beşiktaş maçlarına maruz kalıyor çocuk, bir fanatik de o yetişti. 😹