Tombalak_annesi ben sevindim eşim de gıcık olıyır o Galatasaraylı çünkü ben Beşiktaşlıyım 🤣 ‘herkesin avradı, kocası hangi takımı tutarsa onu tutar, ama bizim ki yooook asilik yapacak illa ‘ diyor🙈🙈😊 bende, ben senden önce de bu takımı tutuyordum , fikirlerime saygı dur diye artistlik yapıyorum 🤣🤣🙈 daha da gıcık oluyor nihahaha😂😂