Saripapatyammm YavruKurdum Ozaman belki sorun olmaz ama bence alistirmayin coraba :) ilerde o corap ciktigi anda cabuk hasta olur.
Milagrosoreiro Mom356 Nerde yaşıyorsunuz ?İstanbul çok soğuk değil çıkardım bugün ilk defa bismillah bakalım nasıl olcak
Milagrosoreiro dewamkee 2 yaşına kadar bebeklerin üstünü örtmesi önerilmez.Kendilerini koruyamazlar henüz dolanırlar falan Allah korusun.
dewamkee Milagrosoreiro valla ben 2 kizima da 2 tane ortuyordum hatta. Hic bise olmadi cokta takmamak lazim be bacı ☺
Asleres Bende çorapla yatırıyordum içim rahat etmiyor diye ama yazılanları okuyunca hemen çıkarttım çorabı 😂
Saripapatyammm YavruKurdum Kışı zor memlekette bebek büyütmekte zor aslinda. Heran üsürmü dusuncesi olur. K.marasliyim ben kışın deli poyrazimiz fena olur ama devamli kar kış kiyamet sogugu yoktur. Suan kisa kollu havasindan selamlar 🌞
ElifMT Milagrosoreiro salı günü 5 aylık kontrolümüz vardı doktora sordum bende 5.ayına kadar hep çorapla yatırdım zaten Aralık ayında doğdu ama artık çorapsız yatıroyırum doktorum siz gece çoraplamı yatıyorsunuz dedi hayır dedik eee ozamn dedi 😂