Milagrosoreiro Serpil123-kzmz Üstünü örtmüyorum ben önerilmiyo zaten benimki deli yattığı için örttürmez
Milagrosoreiro bugday Uy çok minikmiş ben de o aylarda hep çorapla yatırdım ama büyüdü artık alışsın çorapsız yatmaya
Defneninannesie Milagrosoreiro corapla yatıyor sabaha karşı kolları bıle buz gıbı oluyor ayaklarını dusunmiyirm oda 22 23 derece arasında ben usuyoruö oda usur 13 aylık
gamzeyildirim35 Milagrosoreiro en büyük mesele bu 😃 aylarca kafa yormuşumdur çünkü açıkçası her bebek farklıdır ama benim oğlum ayağında çorapla uyuduğunda terliyor bu sebeple yaz kış çorapsız yatıyor zaten çorapla yatırılmasıni çok önermiyor doktorlar diye biliyorum.
BalkizimBaloglum2 O kadar deli yatiyorki hep üstü açık o yuzden çorapla yatıyor hep üşüyecek diye korkuyorum yatak odam biraz en soğuk yerde
dewamkee Milagrosoreiro ustunu neden ortmuyorsn ben ortmeden uyuyamam hatta gece uyanip orterim surekli
Milagrosoreiro dewamkee 2 yaşına kadar bebeklerin üstünü örtmesi önerilmez.Kendilerini koruyamazlar henüz dolanırlar falan Allah korusun.
Milagrosoreiro Mom356 Nerde yaşıyorsunuz ?İstanbul çok soğuk değil çıkardım bugün ilk defa bismillah bakalım nasıl olcak
Mom070 YavruKurdum Alışır zamanla emin ol çocuklar çıplak ayak daha mutlu ben oğlumdan biliyorum çıkarınca hemen yüzü gülüyor mesela. Sen bugün yatmadıysa giydirme alışır zaten uyanmaz.
Saripapatyammm YavruKurdum Ozaman belki sorun olmaz ama bence alistirmayin coraba :) ilerde o corap ciktigi anda cabuk hasta olur.