Milagrosoreiro İlk birkaç aydan sonra hep çorapsız yatırdım. Ayaktan hasta olacak kadar üşümez demişti doktorumuz da. Ve çorapsız yatmaya ne kadar küçük uasta alışırsa o kadar iyi. Beni küçükken çorapsız yatırmamışlar mesela ve ben şu yaşımda en sıcak havada bile çorapsız yatamam asla. Çıplak ayaklarım birbirine değince huylanırım asla uyuyamam. Çünkü çorapsız yatmaya hiç alışamamışım.