Sule_defne01 72 ile hamile haldim ben doğuma 80 le girdim, doğumdan sonra dussem de emzirme sürecinde 75 e çıktım kızım.6 aylikti tam başladım diyet ve spora (sezaryen doğum bu arada )
Aralıklı oruç yaptım güne 2 bardak ılık suyla başladım hep kahvaltımı 11 12 gibi yaptım bir tane ara öğün yaptım Türk kahvesi eşliğinde akşam yemeğimi de max 18.00 de yedim günde 2 yeşilcay, en az 3 litre su, ara ara detoks suları, dukan birasi tükettim. Öğünlerde bol salata sebze, bazen kahvaltıda yulaf yedim puding gibi yapip 🌸 ayda 1 kere Dr 3 gün sıvı beslendim yani akşam öğünümü smootie şeklinde tükettim. Ekmek, makarna, pilav, ilk 2 Ay hiç yemedim.
Bu şekilde 4 ayda 18 kg verdim.
Su an 57 ye düştüm. Spor olarak youtube ergin kırbaç yağ yakıcı tüm vücut egzersiz videolarını yaptım hep ilk zamanlar günde 15 20 dk, alışınca 50 60 dk kadar haftada 6 bazen 7 gün. Vücut ölçülerimdeki değişiklik te su şekilde oldu
Göğüs 102-88
Bel 88-64
Basen 102-89
Üst bacak 61-49 cm e düştü.
Ne sezaryen göbeği kaldı ne bisey, kesinlikle tavsiye ediyorum spor olarak en etkilisi ergin kırbaç videoları 👍👍